شرایط مرجوع کالا
- کالای ارسالی به واحد پشتیبانی مشتریان، آسیب ندیده باشد.
- جعبه، لفاف یا بسته اصلی(شرکتی) محصول به همراه تمامی متعلقات باید به صورت کامل و سالم به دست واحد انبارداری رنگو تویز رسیده باشد.
- اطلاع رسانی و بازگشت کالا، حتما در بازهی زمانی ۷ روزه از زمان تحویل کالا به مشتری می باشد و پس از این زمان بنا به هر دلیلی امکان تعویض و یا بازگشت کالا میسر نمی باشد.
چگونه مرجوع کنیم؟
- حتما پیش از مرجوع یا تعویض کالا، با پشتیبانی و امور مشتریان رنگو تویز هماهنگی لازم را انجام دهید و دلایل مرجوعی کالای خود را ذکر نمایید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
- کالا را به همراه تمامی المانهای متعلق به آن، به خوبی بستهبندی کرده و ارسال نمایید. (در صورتی که کالای مرجوعی در فرآیند بازگشت، توسط پست یا سایر شرکتهای حمل بار آسیب ببیند، خسارت به عهدهی مشتری خواهد بود)
- در صورت ارسال با پست، از رسید پستی خود عکس گرفته و برای کارشناسان پشتیبانی ارسال نمایید.
- آدرس و مشخصات گیرنده (رنگو تویز) را به صورت دقیق درج نمایید.( جهت دریافت نشانی با شماره تلفن زیر تماس بگیرید)شماره واتساپ یا تلگرام : 09912802368
- آدرس و مشخصات فرستنده را به صورت دقیق درج نمایید تا سفارش ارسال شده قابل رهگیری باشد. حتما نام فرستنده مطابق نام سفارش ثبت شده در وبسایت رنگو تویز بوده و ترجیحا شماره سفارش بر روی بستهبندی درج گردد.
فرآیند و مراحل مرجوعی کالا چگونه طی می شود؟
- در صورتی که دلیل مرجوع کالا به تأیید کارشناسان امور مشتریان برسد، هزینهی ارسال (فقط شرکت پست) به عهدهی رنگو تویز خواهد بود.
- برای دریافت هزینهی پست، عکس فیش پستی را برای کارشناسان پشتیبانی ارسال نمایید.
- در صورت انصراف از خرید یا تأیید نشدن ایرادات و اشکالات ذکر شده، هزینهی مرجوع کالا به عهدهی مشتری خواهد بود.
- در صورت تأیید دلایل مرجوع کالا توسط کارشناسان امور مشتریان، هزینهی سفارش به حساب کاربری مشتری شارژ شده و یا به حساب وی واریز میگردد. همچنین، در صورت تمایل و موجود بودن کالای مرجوعی، کالای جدیدی برای مشتری ارسال خواهد شد.
- مدت زمان بررسی و طی شدن مراحل بین 5 تا 7 روز کاری می باشد.
- در صورت تایید شدن وجه فاکتور مرجوعی در صف پرداخت سیستم حسابداری رنگو تویز قرار میگیرد و به نوبت پرداخت ها انجام خواهد شد.
شرایط لغو سفارش
- در صورتی که سفارش تحویل مأمورین ارسال نشده باشد و در یکی از مراحل «پردازش» یا «بستهبندی» باشد، مشتری میتواند سفارش خود را لغو نموده و هزینهی واریز شده را به صورت کامل دریافت کند.
- در صورت لغو سفارش در هر یک از مراحل، هزینهی مرجوعی به عهدهی مشتری خواهد بود.
شرایط پرداخت وجه به مشتری
- شماره شبای اعلامی توسط مشتری باید با مشخصات خریدار سفارش مطابقت داشته باشد.
- بازگشت وجه(پس از تایید) طی 5 الی 7 روز کاری صورت خواهد پذیرفت.